Miksi kristilliset sosialidemokraatit?

Monet eläkkeensaaja-yhdistykset ja piirit ovat järjestäneen Hiljaisia päiviä yhteistyössä liittomme kanssa
Monet eläkkeensaaja-yhdistykset ja piirit ovat järjestäneet Hiljaisia päiviä yhteistyössä liittomme kanssa

Kristilliset sosialidemokraatit (tutummin Veljeysliitto) haluaa koota yhteen ihmisiä, joita sosialidemokraattisen ajattelutavan lisäksi yhdistää myös kristillinen usko, seurakunnan jäsenyys ja ekumeeninen toiminta.

Työväenliikkeen sekä rauhan ja oikeudenmukaisuuden aatepohjalta haluamme toimia tämän päivän sosialidemokraatteina ja kristittyinä. Kokoamme yhteen ihmisiä, joita puhuttelevat yhteiskunnalliset kysymykset, kansainvälinen solidaarisuus ja lähimmäisenrakkaus.

Menossa juhlavuosi

Järjestömme 70-vuotisjuhlia vietettiin Helsingin Kallion kirkossa sunnuntaina 9.10.2016. Edellisenä päivänä, lauantaina 8.10.2016, pidettiin  liiton syyskokous kulttuurikeskus Sofiassa Helsingissä. Syysliittokokouksessa valittiin järjestön toimihenkilöt vuodelle 2017 ja vahvistetaan muun muassa vuoden 2017 toimintasuunnitelma, joten kokous on tärkeä vaikuttamisen paikka. Tervetuloa toimintaan mukaan.