Seminaari 28.10: Moniarvoinen sosialidemokratia – miten pidetään kaikki mukana?

Tervetuloa syysseminaariimme Jyväskylään 28.10. Teemana on Moniarvoinen sosialidemokratia – miten pidetään kaikki mukana? Seminaarin päätteeksi klo 15 on liiton sääntömääräinen syyskokous.

Seminaarissa pohdimme, millä arvoilla sosialidemokratia suuntaa tuleviin vaaleihin – mitkä arvot ovat niitä ”omimpia” arvoja? Mitä perinteisistä arvoista pidämme, mitkä kenties hylkäämme matkalla kohti nousevia kannatuskäyriä. Seminaarin pääpuhujana on europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari, kommenttipuhujina ovat kirkkovaltuutettu ja kirkkohallituksen täysistunnon jäsen  Tarja Kantola, dosentti Tapio Lampinen ja koulutuspäällikkö Maria Rytkönen.

Seminaari ja liittokokous pidetään B-salissa, Väinönkatu 7.

Tilaisuus on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua. Keittolounaasta ja kahvista vapaaehtoinen maksu.

Päivän ohjelma:

12.00 Keittolounas

Jyväskylän kaupungin tervehdys, kaupunginhallituksen jäsen
Tuulikki Väliniemi.

12.30 Seminaarin avaus, liiton puheenjohtaja, kirjailija Heikki Palmu

Moniarvoinen sosialidemokratia: Miten pidetään kaikki mukana?
Alustajana europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari (sd).

Kommenttipuheenvuorot:

• kirkkovaltuutettu ja kirkkohallituksen täysistunnon jäsen Tarja Kantola
  • dosentti Tapio Lampinen
  • koulutuspäällikkö Maria Rytkönen

Keskustelua

Päiväkahvit

15.00 Liiton sääntömääräinen syyskokous

16.00 Voimaa naurusta ja huumorista, huumorikouluttaja
Vesa Karvinen

Sunnuntaina 29.10. on Työväen kirkkopyhä klo 10 kaupunginkirkossa. Saarnaa liiton puheenjohtaja, pappi ja kirjailija Heikki Palmu. Messun jälkeen on kirkkokahvit ja keskustelua aiheesta Julkinen ja yksityinen usko. Tervetuloa!